ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email μας φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία μας και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται.
Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι μέχρι να καταφθάσουν τα προϊόντα στις αποθήκες μας, βρίσκονται υπό την δική σας ευθύνη, γι αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα, ώστε να μη δεχθούν κάποια επιπλέον φθορά από αυτήν που ήδη έχετε αναφέρει. Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση δε γίνονται δεκτά.
*Δε δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες που έχουν κατασκευαστεί για εσάς.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος:
Το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επιπλέον φθορά ή ζημία που έχει δηλωθεί από τον πελάτη.
Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί (να συναρμολογηθεί κτλ).
Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία την οποία οφείλεται να μην την παραβιάσετε ή να μην την φθείρετε.
Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα ταμπελάκια ή σημάνσεις με τα οποία το παραλάβατε.
Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται σε κάθε περίπτωση με οποιαδήποτε απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας καθώς και για το προσωπικό σας όφελος, καλό είναι να ελέγχεται κατά την παραλαβή την εξωτερική συσκευασία των προϊόντων προκείμενου να διαπιστωθούν τυχόν ελαττώματα (π.χ φθαρμένη-σκισμένη εξωτερική συσκευασία προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά ) . Σε περίπτωση που διαπιστώσετε εξ αρχής κάποιο ελάττωμα οφείλετε να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, σας επιστρέφουμε το χρηματικό ποσό που σας αναλογεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να υλοποιηθεί εντός 14ημερών, πάρα αυτά γίνεται όσο το δυνατόν συντομότερα από τη στιγμή που θα μας στείλετε ηλεκτρονικά τα στοιχεία σας (IBAN, όνομα δικαιούχου, Τράπεζα). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας έχετε δηλώσει γραπτώς το αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων και αφότου δεχθούμε το προϊόν στις εγκαταστάσεις μας να υλοποιηθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
Ακύρωση παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας υλοποιείται σε περίπτωση που σε 7 εργάσιμες ημέρες μετά το πέρας της προθεσμίας ,δεν έχει υπάρξει κάποια κατάθεση. Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά για την επιλογή σας. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παραλαβή, επικοινωνήστε μαζί μας και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Τέλος, αν το προϊόν σας έχει τιμολογηθεί και έχει δρομολογηθεί τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.